Reklamačný protokol
Postup reklamácie
V prípade reklamácie prosím postupujte nasledovne podľa popísaného postupu.
Ak sa rozhodnete tovar reklamovať, prosím vyplňte nasledovný dokument a zašlite nám ho na adresu, bez dobierky. Informujte nás dopredu o poslaní spätnej zásielky aj mailom.
Prosím zaslať písomne na adresu:
Ing. Zdenka Kardošová, Hlavná 43/86, 941 43 Dolný Ohaj
Reklamačný balíček poslaný na dobierku nebude prebraný, ani posudzovaný.
Ak však chcete tovar vrátiť nerozbalený je tak možné urobiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Podmienkou však je aby bol tovar nepoškodený, neotvorený. Ak už raz fľaštičku esenciálneho oleja otvoríte je pravdepodobnosť, že v preprave poštou vytečie, preto by nebolo vhodné takýto olej posielať.
Ak však ste akokoľvek nespokojný so zakúpeným tovarom, prosím kontaktujte nás priamo na tel. číslo 0944 524 610 alebo email info@vonivo.sk a podľa špecifickej situácie skúsime problém vyriešiť rozumne a ľudsky.
Podrobnejšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ďakujeme za porozumenie